最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年7月26日星期四

美元對日元跌穿120

現在係夜晚九點半, 美洲開市歐洲快收市, 暫時市況可以用頗弱來形容, 美市早段急跌後回穩
雖然市場上有好多不同理由看歐美跌市, 但我覺得最重要係美元對日元跌穿120
跟風carry trade的投資者需要拆倉, 我諗只要守得住第二關118, 股票市場又會繼續向好
明早仍然是期指轉倉高峰期, 明早開市大戶有權借外圍力量大舉低開後轉倉, 要留意明天的盤路
看來我的short call hsi 23,400 可以安全過關吧, 雖然只是收得極可憐少的premium, 但都希望第一次玩期權有正數回報
而且, 唔親身試過期權, 真係估唔到香港恒指期權好似期指咁計按金
講番香港, 其實明天跌幅可能唔夠250點, 因為有23,000好友大關, 守一天應該可以吧
雖然不斷湧現利淡消息, 但現在是大牛市, 而且如果為了想取得第一段熊市的沽空回報, 將足以令你破產, 我寧願有明顯的跌市才行動
計我話, 美滙指數80大關應可一守, 這次跌市危中有低位建倉之機, 收左premium (希望真的收到) 可以嘗試做其他策略, 例如bull spread
不過要有兩手準備, 或者等滙控出業績先準備. 雖然我個人係睇好滙控業績好過預期 (不代表滙控業績好), 但有朋友開put, 等我都支持一下佢 ~~ 滙控跌~~

我仍然預計八月至十月會有一次超過1200點的調整

沒有留言:

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!