最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年11月22日星期四

今日有望跌至我所預計的水平: 25xxx

期指未平倉合約繼續上升, 大市急跌1100點後竟然由125958張上升129228張,
從期貨未平倉合約看, 大戶未想收手, 但就快進入轉倉期, 大戶要食盡個跌浪,
就應該在這幾天出手

25xxx 係數個不同方法計出來的承接區, 我相信沒有新的利淡因素
這將會是一個非常非常強的支持區. 只是頭肩頂的量度跌幅是離開左黎個範圍

如果你想中線持有唔怕捱價只怕大市回升無貨, 你可以準備買入第一注
如果今日低見25650水平, 相信是非常吸引的水平, 個人推介保險股, 發電, 及本地地產股
而鋼鐵及煤股亦可作次選. 至於油股, 雖然已貼近合理水平, 但宜等候一回

美元再度急跌, 相信下次12月12日的議息會再減息至4.25厘水平,
五年的美國國庫債券息率由五月初的高位5.241厘開始展開跌浪 (指息率, 下同),
踏入11月開始創下新低, 現在報3.366厘
雖然美國不一定會步入衰退, 但明顯投資者避免投資美國股票市場
當美國減息週期接近尾聲, 應該是中國減持手上的美國國庫債券的好機會

今次跌市後, 基調已經沒有之前咁樂觀, 加上有蟹貨在市場. 升勢未必一定和之前一樣快
想買入call輪應保留實力, 係最好最準確的時機才出手
這幾天, 有望睇到期指低水幅度收窄

4 則留言:

匿名 說...

hello~我係curtis~

"個人推介保險股, 發電, 及本地地產股
而鋼鐵及煤股亦可作次選. 至於油股, 雖然已貼近合理水平, 但宜等候一回"

點解推介電力股呢?
內地地產如果出左宏調之後入唔入得過?
我已經入左江西銅,可能會入埋1898~

匿名 說...

電力我之前買991都賺左唔少,
都有諗過買返,
不過最近大行都係咁減持,
唔係咁夠膽入住...

匿名 說...

11月份個大市令我冇哂mood,但就俾我發現左你呢個網,直得安慰!
你對大市了解得好透徹,都睇得好準呀!
我認為下個星期會有個終極一跌,等結算後才有望升勢,我打算下星期加注入941 call (3714)!但呢隻輪街貨都幾高,你有更好既941 call介紹嗎??
ths!

匿名 說...

may be the bottom of 11 appear

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!