最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2008年2月1日星期五

分享一個錯誤的投資策略

講故事一定要有故事的主角, 那就是我~~

昨早(1月31日) 我很空閒咁求其選一些股票看看即市競價時段平衡價格
(反正都用月尾, 仲有100個免費即市報價, 浪費一下都好)
竟然俾我發現中煤能源 (1898) 競價低左成一蚊有多
我的直覺話我知這可能是一個好機會, 好快就選左兩三隻窩輪
到這一刻, 除了直覺可圈可點外, 其他都好正常
(心急累事零: 靠直覺, 因為靠直覺唔係大問題, 所以未算係第一個錯誤)

點知開市後中煤一直跌, 我所選的三隻輪都唔開價
我惟有即刻看其他輪的開價 (心急累事一, 選好輪, 其他輪不應作考慮)

睇左六七個才找到一個輪有報價 (6168)
我大約睇左條款可勉強接受即落盤
我計了一會, 我覺得我接受到用0.126買, 當時岩岩見到買入那一面是0.126, 就打電話入
(心急累事二, 應該比較多D唔同既輪, 太急)

我打電話時報個價己經高左, 我就決定以當時他報的賣出價承盤, 0.129
但落左盤唔見佢覆盤, 我就知個價又上移左,
我沒有等就高追, 最後0.135入左
(心急累事三, 無必要在這情況下高追)

看來無論今天個市如何. 我都應該盡快平倉
而且無論是賺是蝕, 這都是一個錯誤的策略

XXX XXX XXX

故事的下文, 唉.....繼續做錯決定.....

今朝早聰明的話, 就應該賺左走.....都有近一成回報~~
但我略為諗多幾諗, 就無掛到盤, 到了下午前曾輸近一成
(買入時心急沽出把持不定四, 買錯了就一定要走, 好似法興咁, 有理無理, 走)

結果, 更正確的說是中場結果: 由朝早掛0.151沽掛左大半日,
等到下午收市前有成交於0.150承左一百萬股無來就收市
換言之, 我今日都係走唔到, 希望在明天

XXX XXX XXX

預位寫故事下文(2)
我不希望出現故事下文(3)

1 則留言:

大口仔 說...

大口仔都試過類似經驗,一心急就累事。唔係買貴左就賣平左好多,完全唔理性。

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!