最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年8月5日星期日

唉....我大致估中了方向......

星期六早上無睇美股收市如何. 夜晚番屋企睇番美市. 我想尖叫lor! 美市尾市急挫281點! 下星期一一開市已經會失去第一條防線!
點解我上一日講"現水平真想沽一張期指過夜", 明明無講錯, 但點解又唉來唉去呢? 原因實在太簡單, 就是看中了方向卻沒有相關的position在手. 我手上並無任何衍生工具過夜!
這點實在令我沮喪! 我即時想作出檢討!! 我唔希望只用一句"有早知無乞衣"做總結. 我更想知發生咩問題!!

我睇番8月3日的即市圖回想我當時所想, 反省我當時的預期. 我當日可算是非常緊貼市況. (當然還是分了神. 上一篇blog在我持貨時寫的. 我只是大致用了六成精力看期貨.)
我記得, 開市一段時間後, 跟據盤勢及我個人對後市(不靈光的)預測, 我決定當日做淡.
無錯, 星期五大市上升了95點. 但事實上我全日做淡. 總計開了淡倉及平倉各六次.
當中有五次獲利, 我不會因為有一張損手離場而不滿. 但我對那一張沒有定下止蝕單感到不快. 老實說, 即是扣除手續費, 全日共獲利超過200點.

檢詩後對在市前假設及當日開倉的決定感到滿意. 完全做淡沒有決定錯.
對自己專心程度則感到不滿. 不應該放鬆自己對市況的觀察
而在平倉時間卻有改進空間. 應該以保護自己的position為先. 尤其是已有獲利的position. 很多時想平倉後以更有利的價格建倉, 到頭來是毫無得著. 尤其是朝早開的position.

第五張損手. 我應該在三點後以2254x做淡, 就是忘了止蝕, 捱到三點二十分2259x, 見市況有直衝上22600樓上的打算, 才退場.
到我最想檢討的第六張了. 我在三點半後見到大市回軟, 看到歐洲開市市況無升勢, 即時追沽做淡, 價位很接近22600. 很快大市就證明我的方向正確.
我的經驗告訴我, 我應守至尾市. 四點現貨收市後, 我已經不停盤算著, 是否過夜. 四點後, 期指盤大致平穩. 我對自己說, 期指收低過22450過夜. 但今次並不如願. 相反, 在收市前連22500也攻不下, 我亦在四時十二分左右平倉, 距離期指收市三分鐘.
平倉後, 期指上升了20點以上.

問題就係, 這次平倉決定是否恰當.
睇番當日盤勢, 我想我仍然會作出平倉既決定
始終過夜所受風險遠高於即日市. 必須要有足夠信心才可以將即市倉轉為過夜倉
期貨如果向你不利的方向移動, 一千點已經可以一q 清袋.
當然, 如果我過夜星期一就正la. 但一定要有風除管理意識. 機會經常有.
期貨大戶最想見到期指散戶落注, 因為無論你落注升定跌, 佢都可以舞高弄低殺晒兩邊既散戶, 唔怕你眼光好, 最怕你唔落注.

輕易持倉過夜, 絕非智者所為! 下星期一再黎過~

沒有留言:

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!