最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年8月10日星期五

差d中了八號風球的陷阱......

話說我持有好倉期指一細張扮好友.......
跟住就去食個lunch, 買份報紙無聊一下, 點知有人話掛左八號波, 嚇到我心都停埋.....
我講過唔會好倉過夜......如果期指唔開市, 我未死硬!!

第一時間返屋企開電視, 不但轉眼已經三號波, 竟然三點半前改八號波!!
第二時間去港交所查颱風安排......答案是發出八號波十五分鐘後停市!!

一面開住電視, 一面睇住個期指.......
好彩兩點半才掛八號波, 剛剛好有十五分鐘讓我走.......一開市大起大落, 期指15分鐘內先跌70 幾點再升80幾點, 現貨成交都好密......我亦把握了一個很差的時機將我的持倉反轉

over-night derivative position (10Aug): SHORT mini-hsi future (Aug 2007)
過夜倉(衍生工具, 8月10日): 沽即月恒指細期

雖然時機差.....總算不是好倉過夜.......但今天即市表現就真的很差了........
我對即市上落市是非常無奈. 因為自己投資策略完全不適合係上落市操作, 這點我必須要正視及作出更正!
做單邊, 倚靠相關支持/阻力線, 嚴守止蝕及原先計劃, 大機會才出手, 隨勢而行

沒有留言:

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!