最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年8月9日星期四

又沽早了, 又又平倉早了

昨天, 我認為上升市是陷阱
今天早上竟然高開200點(即月期指, 特別高地開><) 我都心裏密密盤算應否認錯平倉.....

昨日我所說的陷阱
會否是一個並非陷阱的另類陷阱, 讓一些人以為它是陷阱的陷阱呢?
簡單黎講就係大戶會否等我沽左期指之後再升多一千點殺了我這一隻綿羊呢?

今早我一定要出街, 睇了一會, 覺得陷阱理論大致上不是大錯的估計, 於是我就掛了一個止蝕位, 出街......
點知午市番黎, 竟然平左倉.......唉, 仲要係俾我止蝕位高不出20點, 為時不足三分鐘, 跟住開始力插, 我下午先追沽, 賺少了 ><
到尾市, 雖然我所說的陷阱好似是對的.....但就快招行出業績, 我又係平倉觀望吧........好難成日開口做中個市.....
點知, 歐洲個市好差....看來我眼光都未夠準, 可以再準d, 入既價位可以再好d, 我諗要多d經驗

隔岸觀火
阻力十日線
支持五十日線, 我看明天不會一下子跌穿咁兒戲吧......

沒有留言:

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!