最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年10月13日星期六

簡單睇睇下星期走勢

今次我試下新意思, 不只是用文字, 用下圖 不是偷懶ar~
用圖其實仲要心機, 睇圖應該開心過睇文字^^
第一張係上星期五即市恒指圖
第二張係半年恒指圖
(按圖放大)



結合之前的分析, 昨晚美市表現及adr, 下星期一應該順利高開並升抵29400的最低量度升幅
(這個較我星期四的預測足足遲了一整天)
暫時估計短期頂位為29500~29700
到時我就會候機做期權

各位記得在牛三市時, 無論上升及調整都係非常短促
睇位要快, 落盤要快, 嚴守紀律, 否則很易做大戶點心!!

11 則留言:

匿名 說...

近期個市點都跌晤落,大戶做到市底好強的氣氛,我覺得開始好有危機,再睇番恆指國指周線圖,已經連續出現八支陽燭,咁反而大大增加月尾下調的機會。

Mr Muschroom 說...

下星期一二可能係做淡的好時機^^

匿名 說...

咁現在你手上有無持 PUT 輪 ?

匿名 說...

期權同輪都好難玩
引伸波幅好似比人操控晒咁

Mr Muschroom 說...

我沒有持有put輪 ><....
我正積極考慮如果後市和我所感覺的相似就會做即月期權, 今次跌市有機會好急, 但未決定好最後入市策略

期權已經可以接受過輪
因為期權沒有街貨及散戶可以兩邊都做
不過一定係高風險, 要小心處理

匿名 說...

圖很好,簡單易明,再加一些說明RSI,十字之星,轉角位,有個人市場感覺,
引申波幅,15.8是如何計出來,
可否加'波羅的海指數'圖在左邊,方便看船股,
謝謝,

匿名 說...

15.8 是250的平方根
大約係一年交易日既數目
波幅,即是統計學上的標準差
日子換算都是根據統計學的公式

同時銘假設了波幅沒有autocorrelation

匿名 說...

hoipingian wor!
add my msn la: curtidly@hotmail.com

匿名 說...

睇完你教既窩輪秘技, 發現自己真係唔識揀輪! 上星期二put左隻中移2113, 星期五put左隻恒指5733... 但似乎不是很有利的輪
可唔可以分享下你黎緊既put輪, 為大家選隻最有利或者較有利的put輪

匿名 說...

你的左邊最底部'有用集錦連結,是斷線,不明,謝謝,

Mr Muschroom 說...

引用

圖很好,簡單易明,再加一些說明RSI,十字之星,轉角位,有個人市場感覺,
引申波幅,15.8是如何計出來,
可否加'波羅的海指數'圖在左邊,方便看船股,
謝謝

多謝你的支持!^^
15.8的計算方法已由阿細回答了
這開方250正是15.8的由來
這樣可以令自己多一個方法掌握那些不知甚麼意思的引申波幅
本人不但加了'波羅的海指數'圖在左方, 更將指數加進spreadsheet, 感謝你的提議!

引用 阿細

15.8 是250的平方根
大約係一年交易日既數目
波幅,即是統計學上的標準差
日子換算都是根據統計學的公式
同時銘假設了波幅沒有autocorrelation

多謝你幫我解答, 我都忘記應該在文中交代15.8的由來^^
有一點補充, 沒有autocorrelation 即是假設每日的指數走勢是獨立而且互無關係
阿細, 得閒多d上黎^^

引用

hoipingian wor!
add my msn la: curtidly@hotmail.com

你又知我係hoipingian?^^

引用

睇完你教既窩輪秘技, 發現自己真係唔識揀輪! 上星期二put左隻中移2113, 星期五put左隻恒指5733... 但似乎不是很有利的輪
可唔可以分享下你黎緊既put輪, 為大家選隻最有利或者較有利的put輪

我準備以期權補捉這此回調, 所以不是put論
但將來一定有機會講得更多更詳細

引用

你的左邊最底部'有用集錦連結,是斷線,不明,謝謝

條link真的死了><...我已經移除
多謝你的留言!

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!