最新財經一站通

免責聲明: 股票市場的價格可升亦可跌,投資者必需在投資前認清投資所帶來的風險。本文乃小弟之愚見,並不構成對任何股票買賣的要約、誘使等企圖。一切資料只供參考,如對任何因信賴或參考有關內容所導致的損失,概不負責。如對任何因信賴或參考有關內容所導致的利潤, 而能力所及, 請撥出一部份給慈善機構, 讓有需要的人分享你的喜悅

歡迎指教, 本人的電郵地址thomaswu0530@yahoo.com.hk但我更希望各位在網誌中留言
歡迎各位按下"寶貴意見"留言或提問, 本人必定回答
本人建議直接按此觀看以上editgrid. 你還有機會和網友直接"談股論市", 互相交流意見.
如果各位網友用Firefox 來開啟上述試算表會更暢順, Firefox 下載連結請按
本人新開論壇: 牛熊大戰, 歡迎登入發表意見

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!

2007年10月24日星期三

資金們? 你們留在香港做甚麼??

今日開左市先寫blog~ 當然唔會講今個個市點la, 無理由開左市先做預計
但這幾兩天都係無甚大波幅, 可以休息一下温下書

不過香港奇景越黎越多,
你諗下, 如果一d非香港人 / 非香港公司換左d港紙, 唔係想黎香港旅行, 咁換黎個咩呢?
抽新股? 不會吧, 個新股都無咁既號召力
買房地產? 我懷疑唔洗轉港紙來買香港樓......
香港又無債券, 又無商品期貨
買股票? 或許吧.....但昨日成交甚低, 今朝早期指低水, 不合情理
但現在那些資金流在香港體系不知做甚麼, 某個程度上好似d資金流入香港的體系但沒有流入香港的金融體系....因為拆息還是偏高....
難道換左港紙唔做野都唔放低係銀行收息??

個人估計有以下兩個可能性:
1) 等待股市大調整後 / 有消息推動下出手, 令恒指再度出現單邊升市的局勢 <-- 極有可能
2) 人民幤兌港紙的策略可能有變, 當然是指令港紙換人民幣的政策放寬 <-- 可能性較低, 只是單純的猜測

7 則留言:

匿名 說...

左邊期指高/低水是不是也是15分鐘DELAY,大量錢入香港換港紙不留在銀行,試7.75,會不會仿傚SOROS行動,先換人民幣非交收遠期,YEN CARRY-TRADE,等香港機會,

匿名 說...

在EDITGRID,恆指,H指,有股份貢獻,成份比重,可否說明一下,

匿名 說...

在最後15分鐘,恆指由低水變高水,H指變收窄,發生甚麼事?

匿名 說...

我手上有三隻股票:2727, 1880和406,三者都有超過20%利潤;請問你點看? 多謝!

Mr Muschroom 說...

左邊期指高/低水DELAY 約三分鐘, 通常張圖都好緊貼個市
大量錢入香港換港紙不留在銀行,其實我都係估估下, 我無其他實在的理據支持我的估計.

我會在EDITGRID增加更多說明^^

在最後15分鐘,恆指由低水變高水,H指變收窄
有時唔係所有野都解釋到, 但我暫時相信明天會試十日線的支持

2727中長線不妨繼續持有
但1880和406我少留意, 如果你擔心股價整有調整, 可候高沽出手上的一半貨套現

匿名 說...

多謝指教

Mr Muschroom 說...

welcome^^

請各位網友點擊以下廣告, 支持 ~銘~記blog, 感謝!